20081123

libri

Pare che in Italia se leza pochi libri rispèto a tuti i altri paesi europei, e no se capisse el parchè e el parcome. Forse parchè ne manca el tenpo, digo mi. Mi tuto quèo che go leto, lo go leto in bagno. Ghe ze do boni motivi par lezare un libro: uno, parchè el te piase e due, parchè te poi vantarte de averlo leto. Comunque no basta avere tanti libri, come che dise me mujer: "Dopo bisogna anca cavarghe a polvere!". Tanti libri novi i vìen desmentegà nel giro de un ano, in particolare da tuti quèi che te ghe li ghè inprestà.
Bronse Querte

Sembra che in Italia si leggano pochi libri rispetto a tutti gli altri paesi europei, e non si capisce il perchè e per come. Forse perchè ci manca il tempo, dico io. Io tutto quello che ho letto, l'ho letto in bagno. Ci sono due buoni motivi per leggere un libro: uno, perchè ti piace e due, perchè ti puoi vantare di averlo letto. Comunque non basta avere tanti libri, come dice mia moglie: "Dopo bisogna anche toglierne la polvere!". Tanti libri nuovi vengono dimenticati nel giro di un anno, in particolare da tutti quelli ai quali li hai imprestati.
Bronse Querte

0 comments:

Posta un commento

per non commentare da anonimo: nel menù "Commenta come" è possibile inserire un nickname scegliendo "Nome/URL". Chi vuole lascia vuoto il campo "URL".

 
minima template © bowman | indormia custom